سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حقوق و قوانین جمهوری اسلامی ایران

وکیل پایه یک دادگستری

قطعا اگر حتی یک بار هم به دادسراها، دادگاه و به طور کلی مراکز حقوقی و قانونی رفته باشید متوجه زمان بر بودن و دوندگی های آن شده اید و از نردیک شاهد از این دفتر به آن دفتر افراد بوده اید. وکیل پایه یک دادگستری باعث جلوگیری از هدر رفت وقت و راحت تر شدن کارهایتان می شود. البته این ابتدایی ترین خدمات یک وکیل مجرب و مستر دادیار است.

 اما باید توجه داشت که حتی در همین موارد هم اگر وکیل پایه یک دادگستری تجربه کافی نداشته باشید و اصطلاحا وکیل حرفه ای نباشد قطعا وقت و زمان شما را هم هدر خواهد داد و روند پرونده را طولانی تر خواهد کرد. افرادی که به روند رسیدگی به پرونده ها در مراکز قضایی آشنایی دارند به خوبی نکاتی را که منجر به زمان بر شده پرونده می شود می دانند و اجازه این کار را نخواهند داد.

یک مثال جالب در این خصوص می توان زد. وکیل همچون پزشک است. اگر مریض شوید و به پزشک بی تجربه مراجعه کنید او به شما دارو خواهد داد اما بنا به بیتجربگی اش قطعا ممکن است داروی مناسب شما تجویز نشود و بیماری ای که می توان در مدت زمان کمی بر طرف شود به درازا خواهد کشید. وکیل پایه یک دادگستری نیز باید متخصص، به روز و با تجربه باشد وگرنه نه تنها با چنین مشکلاتی روبرو خواهید شد حتی بلکه نخواهد توانست مشکل شما را حل کند.

گروه وکلای مستر دادیار متشکل از تیمی از برترین وکلای کشور که تک تک آن ها وکیل پایه یک دادگستری با سوابق بیش از پنج سال دارند، می باشد. زمانی که یکی از وکلای گروه وکلای مستر دادیار را انتخاب و به عنوان حامی و وکیل خود انتخاب می کنید نه تنها آن وکیل بلکه تمام تیم بر روی پرونده شما کار خواهند کرد تا مبادا کوچک ترین حقی از شما ضایع گردد. به همین دلیل شما پشتیبانی یک تیم را خواهید داشت و خیالتان از بابت نتیجه راحت تر خواهد بود.

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری خانم

تمام وکلای گروه وکلای تهران جزوه برترین وکلای کشور می باشد و موضوع جنسیتی در آن را ندارد. چرا گزینش این موسسه بسیار سخت گیرانه بوده و با وکلای بی تجربه به صورت تخصصی کار نمی کند. وکیل پایه یک دادگستری خانم گروه وکلای مستر دادیار، تجربه و سوابق درخشان بسیاری دارند که بیشتر آن ها منجر به موفقیت در پرونده ها شده است.

گاهی بدور از بحث جنسیتی، برخی خانم ها که عمدتا موضوع پرونده ها در حوزه خانواده است، ترجیح می دهند که از وکیل پایه یک دادگستری خانم استفاده کنند. چرا که باث دلگرمی آن ها و درک متقابل می گردد. همین موضوع به حتی به حل پرونده می تواند کمک کند. وکلای خانم مستر دادیار در حوزه های خانواده، ملکی، کیفری، مالی و… تخصص و تجربه کافی را دارا می باشند که این موضوع از پرونده های موفقیت آمیز آن ها در گذشته کاملا بارز است.

در مستر دادیار این امکان وجود دارد تا شما خود وکیل مورد نظرتان را انتخاب کنید و فرقی بین وکیل پایه یک دادگستری خانم و اقا وجود ندارد و همچنین می توانید متقابلا تماس با وکیل داشته باشید البته وکلا مداوما موکل را در خصوص مراحل گزارش پرونده قرار می دهد و نیاز به تماس نیست. همچنین جهت مشاوره حضوری نیز میتوانید وکیل خانم و یا وکیل آقا انتخاب کنید.

وکیل پایه یک دادگستری خانم

وکیل پایه یک دادگستری خانم

وکیل کیفری (وکیل پایه یک دادگستری)

وکیل کیفری، وکیلی است که تخصص آن قوانین کیفری و پرونده های کیفری است. مراحل پرونده های کیفری بدین صورت است که پس از مطرح کردن دعاوی کیفری، دادگاه ها و دادسراها اقدام به تحقیقات و رسیدگی می کنند سپس کشف جرم و تعقیب متهم دستور کار قرار می گیرد. پس از این مراحل صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست وتعیین نوع مجازات صورت می پذیرد. در نهایت نیز اجرای مجازات خاطی انجام می گیرد.

گاهی برخی پرونده های کیفری شاید بسیار ساده به نظر بیایند و شخص تصور می کند که از پس پرونده خود و دفاع در دادگاه بر می آید و نیازی به وکیل کیفری نیست. اما به علت آگاهی نداشتن از احکام و دشواری دفاع نمی تواند از خود دفاع کند و مجازات های سنگینی بر او اعمال می شود. شاید بزرگ نمایی به نظر برسد اما متوجه پرونده هایی شده ایم که مجازات های به شدت سنگینی بر شخص اعمال شده است. آن هم در پرونده ای که با داشتن یک وکیل مجرب می توانست از پس پرونده بر آید.

قوانین و حقوق کیفری را جدی بگیریم. وکیل کیفری هر کاری که بتواند مشکل موکل را برطرف کند حتی در صورت داشتن شاکی خصوصی و گرفتن رضایت وی انجام می دهد. در اینجا تجربه و کاربلدی حرف اول می زند. وکیل پایه یک دادگستری کیفری مستر دادیار تا اعلام نتیجه قطعی پشتیبان شما خواهند بود.

وکیل کیفری

وکیل کیفری

وکیل خانواده (وکیل پایه یک دادگستری)

این روز ها به دلیل مسائل اقتصادی و بخشی از فشاری که بر جامعه حاکم است، به خانه و خانواده ها راه پیدا کرده و بسیاری از خانواده ها دچار مشکل شده اند. این مشکلات تا جایی بالا می گیرد که حتی منجر به طلاق و اجرا گذاشتن مهریه نیز می گردد. متاسفانه تمام آن عشق و علاقه تبدیل به نفرت می گردد. در این شرایط عقل حکم می کند که برای دفاع از خود، به دلیل ناآگاهی که از قوانین کشور داریم به سراغ وکیل خانواده مجرب برویم.

نکته قابل تامل اینجاست که تمام مهارت وکیل خانواده در دانستن قوانین و حقوق تعریف شده ی در آن نیست. افراد بسیاری هستن که در مواقعی که به مشکل قانونی در حوزه خانواده بر می خورند فورا شروع به مطالعه کرده و قوانین را فرا می گیرند. نقطه عطف وکیل خانواده اینجاست که وکیل آگاهی کامل به روند پرونده ها در دادسرا ها و مراکز پیگیری آن ها دارند. این موضوع باعث سراعت کار پرونده و دانستن روند پرونده بر روی نتیجه پرونده بسیار تاثیر گذار است.

چه بسا شاهد افرادی بوده ایم که حتی با دانستن قوانین و حق و حقوق خود نتواسته اند به نتیجه برسند و در پرونده ای ساده شکست خورده اند.

وکیل خانواده (وکیل پایه یک دادگستری

وکیل خانواده (وکیل پایه یک دادگستری

وکیل آنلاین (وکیل پایه یک دادگستری)

گروه وکلای مستر دادیار در جهت ارائه ی خدمات بیشتر و بالا بردن کیفیت اقدام به راه اندازی مشاوره آنلاین رایگان کرده است. برای مشاوره آنلاین و صحبت با وکیل آنلاین (وکیل پایه یک دادگستری) می توانید از قسمت لیست سوالات اقدام کرده و یا از طریق صفحه ی تماس با ما شماره خو د را ارسال کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند. همچنین می توانید از طریق تلگرام موسسه سوالات خود را مطرح سازید.

وکیل آنلاین گروه وکلای مستر دادیار توانسته به انتخاب و اعتماد شما به یکی از برترین موسسات حقوقی و مشاوره تبدیل گردد که همواره از هرگونه تلاش برای حفض این جایگاه دریغ نخواهد کرد.

تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو

به طوری کلی وکیل پایه یک دادگستری می تواند در تمامی پرونده ها اعم از حقوقی و کیفری و… از موکل خود دفاع کند. اما وکیل پایه دو دادگستری حق گرفتن موکلانی که پرونده های آن ها در رابطه با جرم‌ های تعزیر ای که مستوجب حبس کمتر از 10 سال، شلاق و جزای نقدی و اقدامات تامینی منتج می‌شوند را دارند و در محاکم حقوقی نیز چنانچه بازخواسته کمتر از 50 میلیون تومان باشد و یا پرونده موکل در رابطه با خانواده همچون طلاق، نکاح و… باشد، می‌توانندپرونده و دفاع از موکل را بر عهده بگیرند.